cerita tentang kehidupan ku ~ it's all just a note

Sunday 12 May 2013

izinkan aku menangis :'(



izinkan saya menangis awak ,

saya tak tahu kenape rasa macam nak menangis je sekarang ni ,
hati saya kosong sangat awak ,
kenape susah sangat nak faham saya macam mana ? 
saya dah besar , 
saya tak suka menangis ,
tapi sekarang ni saya nak sangat menangis ,
i don't know why ,
ameen asyraf , saya tak tahu kenape sekarang awak dah lain sangat , mungkin perasaan saya je kot ,
saya tahu awak busy sangat ameen , tapi tak kan tak ada sikit pun masa awak nak contact saya ,
saya sunyi sangat , dulu awak cakap bila awak rasa rindu awak nak contact saya ,
tapi sekarang sikit pun awak tak contact saya ,
cuma saya je yang mengedik contact awak ,
i don't know why ,
saya rasa awak dah berubah , tak ada lagi kata rindu and sayang saya dengar dari mulut awak ,
:'( ,

YA ALLAH , 
kau tabahkan lah hati hambamu ini , 
berikan lah ia kekuatan untuk menempuhi segala dugaan yang bakal di alami dan yang sedang di alami olehnya , 
sesungguh-Nya engkau pemberi nikmat ,

Ameen Ya Rabbal Alamin ,


thanks for reading

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.