cerita tentang kehidupan ku ~ it's all just a note

Sunday 12 May 2013

Ameen Asyraf

RAJA AMEEN ASYRAF RAJA ABDULLAH


I Love Him ~



I Miss Him ~


Sometimes He Like Make Me Smile :')


I'm Totally Miss His Voice ~


Did you make me cry now ?


Biyu Miyu Niyu Ameen Asyraf :')


saya sayang awak Ameen :'(
ingat tak dulu awak pernah cakap jangan marah if awak jarang contact saya ?
seriously saya tak marah awak pun sayang ,

sebelum saya masuk KFCH saya ada bagitahu awak yang saya akan jarang contact awak sebab busy belajar ,
then awak cakap " boleh tak kalau ameen nak contact ummu , bila ameen rindu ummu ? "
seriously until now saya je yang sibuk sent and contact awak ameen ,

saya rindukan awak sangat ameen ~

kalau boleh saya nak awak tahu yang saya sayang dan rindukan awak yang dulu :')



tolong faham isi hati saya ameen ~

thanks for reading

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.