cerita tentang kehidupan ku ~ it's all just a note

Thursday 31 May 2012

3 sister :)

hehey ..
hari ni aku nak story pasal adik-adik aku ..
diaorang bertiga ni berada di dalam tingkatan yang sama tetapi berada berlainan sekolah ,,
berlainan perangai dan berlaian muka ,,
berlainan kursus yang di ambil ,,
dan yang penting berlainan binti !

yang pertama ni adik betul aku ..
nama dia Ummi Attiya
bersekolah di SMK TUN HABAB ,
berada di tingkatan 4 aliran sc ict
muka dia putih ,
tinggi dari pada kakak dia ni ,
tak RETI masak ,
suka mencekik  tapi tak GEMUK-2 ,
perangai dia macam budak-2 ,
suka cari pasal dengan aku ,
suka buat aku sakit hati !
tapi yang paling penting dia lah orang pertama yang rasa apa yang aku masak :)
aku sayang kau lah tiyot .
if korang nak tengok macam mane muka adik aku  yang sebenarnya , tekan yo link yang ada kat bawah ni .
okey yang ni adik aku yang kedua ,,
sape ek budak tu ,,
iera ni sebenarnya satu sekolah dengan aku dulu tapi sekarang dah tak ,,
aku mula beradik kakak dengan dia masa dia masih berada di dalam tingkatan satu lagi maksudnya time tu aku masih tingkatan 2 lagi ..
nama dia Syahira Endot
belajar di sekolah lama aku iaitu 
SMK BANDAR KOTA TINGGI
berada di dalam tingkatan 4 aliran ea kot ,,
okyh ,,
iera ni putih ,
sederhana tinggi ,
tak gemuk tak kurus ,
comel cangat ,
manje ,
kuat majuk ,
cepat touching ,
tak pernah rase apa yang aku masak selame ny ,
yang penting kaka sayang iera !
if korang nak tengok and kenal camne iera sebenarnye.
yang ketiga ni fai ,,
budak satu sekolah dengan aku ,,
name penuh dia ,,
Faizura Zahidah ,,
belajar di SMV DUHMS Rembau ,,
berada dalam tingkatan 4 aliran katering ,,
 fai ni berkulit sawo matang ,,
tinggi daripada aku ,,
sudah ingin membesar ,, :)
kuat majuk ,,
manje ,,
gedik ,,
cepat touching ,,
suka kacau aku ,,
suka buat aku jadi GERAM and MARAH dekat dia ,
selalu dapat makan ape yang aku masak :)
sebab tu dia sudah menjadi semakin bunceds ,,
akak sayang fai munceds sangad-2 !
if korang ingin mengenali si dia lebih lanjut hanya klik sahaja link di bawah ini ! 


Hanya sampai sini sahaja cerita mengenai adik-adik aku ni ,,
hope korang enjoy :)


thanks for reading

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.